Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2012.09.11.
23:45

Írta: Bajorimre Károly

Szex vagy románc?

"Ne hagyd, hogy a sorsod befolyásolja az életed."
Pütologiusz


"Szex vagy románc?"
- énekelte Madonna híres slágerében, a Sex and Misery-ben. Hiba lenne azonban azt gondolnunk, hogy ez a kérdés csak a popénekeseket foglalkoztatja, felmérések szerint naponta több nő felteszi magának a kérdést: csak szex kell, vagy a mizéria?

alg_interracial_couple.jpegBea a románcot választotta, egy néger férfival kellett élnie


"Sohasem öblíti el a kádat és a koszos alsógatyáit is mindig szanaszét hagyja."
- panaszkodik levelében olvasónk, Bea, aki a románcot választotta szex helyett. Így folytatja: "32 éves voltam amikor a szex helyett a románcot választottam. Akkor még nem tudtam hogy Tsibowo, a délkelet-afrikai cserediák, akivel akkoriban együtt jártam, néger. Féltem a fertőzésektől, de Tsibi - ahogy hívtam - már az első randin lehengerelt kedves mosolyával. A gyertyafénynél üldögélve megkérdezte: szexet vagy románcot akarsz? Mára már tudom: rosszul döntöttem."

Beának több mint 3 hónapig kellett elviselnie a sötét bőrű férfit. "Pokollá tette az életem: vacsoránál disznóvicceket mesélt és rendszeresen a WC mellé vizelt. Ráadásul meg is csalt." - írta kétségbeesett levelében Bea, aki középiskolás évei alatt többször volt bálkirálynő: "Csodálatos évek voltak. Akkoriban mindig a szex mellett döntöttem. De Tsibowo más volt...néger!"
Olvasónk leveléhez mellékelt egy fényképet is, ami a csalárd afrikait ábrázolja szeretőjével:

hug.jpgTsibowo és Bea szeretője, Ervin


"Aztán én is pasizni kezdtem. A bőrgyógyászaton találkoztam Ervinnel, aki villanyszerelőként dolgozott."
Kapcsolatuk több napig tartott, és feszültségmentes volt: "Megnéztük a naplementét és hazakísértem. Másnap madárcsicsergésre ébredtem és a gyomorgörcsöm is elmúlt. Örülök, hogy végül a szexet választottam." - írja Bea, aki 17 éves koráig fogszabályzót hordott.

"Tegyünk hát igazságot!?"- visszhangzanak fejünk felett Shakespeare örökérvényű szavai. Tegyünk.

Miért jó a szex?
- rövid ideig tart
- kilazítja a harántizmokat
- serkenti a here működését
- eloszlatja a kételyeket
- fekve is lehet csinálni
- nem kell hozzá megmosakodni

Miért jó a románc?
- a románc szar

obama.jpgBarack Obama


Miért JOBB a szex mint a románc?


Olvasónk, Éva így ír: "A szexben végre önmagam lehetek." - majd több oldalnyi baromság után a lényegre tér: "A szex az életem!" Szex - Élet - Siker, az örök körforgás, a vég nélküli kiteljesedés. "Miért válasszuk a románcot, ha az köztudottan szar?" - kérdezte telefonon Károly, aki az előbb hívott fel minket. Igen. Ezekben a percekben is fiatalok ezrei tékozolják el életüket a románc kedvéért. ELÉG!

A románc öl. Megfigyelések alapján a románc káros az egészségre. Orvosszakértői vélemények szerint a románc gátolja a hidrokarbon szintetizációt. Az ügyben kerestük Dr. Klezmer Mihály főadjunktust, akit sajnos nem értünk el, így hát kénytelenek vagyunk észérveket felhozni. A románc gátolja a fejlődő országok felzárkózását. A minap Besszarábiában tüntettek a testiség ellen. Barack Obama videón nézte az üvöltő tömeget és elismerően bólintott! A tömegben ott állt Adolf Hitler! Eközben New Yorkban, a divat fővárosában a szexet dicsőítve vonultak a melegek. Véletlen? Szex! Budapesten több nő a románcot választotta, ezért csökkent a gazdasági termelés és nőtt a feketegazdaság politikai befolyása. Szex - szabadság, románc - hatalom. Vallásos révületben utasítják el az emberek a testi gyönyört! Vigyázz!

farok.jpgKorabeli, bujálkodást hirdető röpirat


A szex elnyomásában élen járó szervezet a keresztény egyház. A keresztény egyház egy diktatórikus rendszer, felépítése: pápa, érsek, bíboros, pap, konklávé. A főbb pozíciókba rendszeresen férfiak kerülnek, ugyanis az egyház berkeiben óriási méreteket öltött a homoszexualitás. Vatikáni jelentések szerint a homoszexuálisok száma elérte a lélektani határt, azaz 3700 főt, zavargások azonban nem várhatók.
"Vallásos családban nőttem fel." - vallotta egy internetes hozzászólásban Géza. "Az imaházban találkoztam Klaudiával. Tetszett a mosolya, és ahogy térdel. Aznap este követtem hazáig, de a szex helyett a románcot választottam. Mára hajléktalan lettem." Még rosszabb a helyzet Dániában, ahol az emberek alacsonyak és frusztráltak. "29 éves voltam, amikor ideköltöztem." - kezdi blogjában Karesz, építési vállalkozó. "Pesterzsébeten kerültem vele kapcsolatba először." - írja betegségéről. "Furcsa kiütések jelentek meg rajtam és nagyon viszketett az ágyékom." - vall őszintén Károly, aki a Zalka Máté utcában lakott Zuglóban amikor a szex helyett a románcot választotta. "Először égő érzés volt. Aztán minden elsötétült. A nyálam a párnahuzatra cseppent és amikor kinyitottam a szemem szédültem, de kellemes vibrálást éreztem a testemben." - írja a nagyszüleivel töltött időkről. "Egy telefonos szexrandin ismerkedtünk össze Ágival. Már az első percekben belészerettem, azonban amikor találkoztunk, csúfnak találtam. A szex helyett ezért a románcot választottam, de jól ráfaragtam. A részvényeim árfolyama hatalmasat zuhant és rászoktam a keménydrogokra." 

WelcomeStockCentralGuy.jpgJános, sikeres üzletember, a szexet választotta


Szex vagy románc - siker vagy élet?


Sikeres életről, mocskos, buja szexről tanúskodik János nevű olvasónk sms-e: "A szexben hittem, a szex volt az életem. Szexszel keltem és szexszel feküdtem le éjjel." - vall fiatalkoráról a sikeres vállalkozó. "Egy idő után azonban túl sokat szexeltem és nem maradt időm a sikerre." Szex és idő. Az idő pénz, a szex idő. A szex tehát pénz, a boldogság valutája, a gyönyörök kapuján azonban csak busás vám terhe mellett léphetünk át. Feláldozzuk-e a sikert a szexért, vagy a szexet a sikerért?

Mennyi időt szánjunk a szexre?


Tízből legalább hat vagy hét szakorvos napi 3-5 perc szexet javasol, holott világviszonylatban ez az érték többszöröse az orvosilag még egészségesnek mondható határnak. Minden, az előírtnál 1 perccel több szexszel töltött idő 3(!) egységet vesz le a sikeresség értékéből. Egyesek véleménye szerint a szex = siker. Szánjunk hát időt a szexre, de ne a siker árán, mert a siker: élet, és a mi sikerünk a mi életünk.

Napi lottó-előrejelzés:


Az e heti lottószámok között valószínűleg lesz 39, 57, 59, 70, 78, 83, 87, 89 vagy 90.

Szólj hozzá!

Címkék: élet szex siker tiffany szerelem pénz csillogás hollywood románc

A bejegyzés trackback címe:

https://elet-es-siker.blog.hu/api/trackback/id/tr954770264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása